• وبلاگ : قرآن و حديث
  • يادداشت : شرح حال دكتر سيد محمد باقر حجتي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    طراحي سايت و ارسال پيامک انبوه و راه اندازي شبکه و امنيت
    شرکت داده پرداز کيميا
    09355056065

    دوست عزيز با سلام- فرهنگ سراي قرآن سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اقدام به برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي با موضوع قرآن کريم نموده است. در صورتي که وبلاگ شما نيز مرتبط با اين موضوع مي باشد از شما جهت شرکت در اين مسابقه دعوت مي شود. کافيست نام، نام خانوادگي، نشاني وبلاگ، پست الکترونيکي و شماره تماس خود را از تاريخ 14 تير ماه لغايت 31 شهريور ماه به آدرس QuranEmail@gmail.com ارسال فرماييد. جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به پورتال اينترنتي فرهنگ سراي قرآن به نشاني http://quran.farhangsara.ir يا وبلاگ http://quranwebblog.blogfa.com مراجعه و يا با شماره هاي 55775141 الي 43، معاونت برنامه ريزي فرهنگسرا تماس حاصل فرمايند. ضمناً علاوه بر نفرات برتر به کليه شرکت کنندگان در اين جشنواره هدايايي اهداء خواهد شد.


    هيچکس حقايق مذهبي را بخوبي انهايي که توش خردگرايي را ازدست داده اند نمي فهمد. ولتر

    به اينwww.fiction1400.blogfa.com بلاگ سر بزنيد تا با ماهيت قران، الله و دارو دسته جانيش اشنا بشيد

    در اين بلاگ از هرکسي که ادعاي اسلام و مسلمان بودن ميکنه (البته اگه سوادش قد ميده) دعوت به مناظره ميشه

    جمع کنيد اين بساط بت پرستي رو.. تا کي عربزدگي.. تا کي جهل و ناداني .. تاکي خرافه پرستي.. لعنت بر هرچي بت و بت پرسته......

    با تشکر .. کافر

    با سلام
    با تلاوت هاي جديد به روز هستيم

    + انجمن دانا 
    دوست عزيز
    از جمله سوال هائي که براي من پيش آمده دانستن اين نکته است که اين روايت ها و تواريخ اسلامي مثل تاريخ طبري و ابن اثير تاريخ بيهقي واين ابن هاي مختلف و تاريخ هاي ديگر که نوشته شده است تا چه اندازه اي در صحت انها مي شود يقين کرد ؟به نظر مي رسد با توجه به نوشته شدن بعضي از آنها در قرون 15به بعد باشند چون در آن زمان نوشتن در اين سطح وسيع نبوده است ؟ احتياج به داشتن مرکب و پوست و اوراقي که بشود روي ان نوشت کم بوده است. منظورم اين است که صحت اين تواريخ را که اصالت آنهارا بشود يقين کرد تا چه حد است .و نسخه اصل انها در کجا ها نگه داري ميشود.
    بتسخهبتسخبتسخهب

    با عرض سلام ادب و احترام خدمت

    قرآن پژوهان عزيز و وبلاگ نويسان قرآني


    « گروه پرسمان قرآني » به شناسايى سوالات و شبهات قرآنى رايج در کشور و ارائه پاسخ هاى منطقى و روزآمد به سوالات و شبهات موجود و همچنين به بررسى مستمر بسترهاى رشد و شکل گيرى شبهات قرآنى و برخورد علمى بايسته و ريشه اى با آنهامي پردازد. اين گروه كه وابسته به مركز فرهنگ و معارف دفتر تبليغات اسلامي مي باشد. در نظر داردبه منظور پشتيباني معنوي ازوبلاگ نويسان قرآني در زمينه پاسخ به سؤالات و شبهات، همچنين در اختيار گذاشتن محتواي صحيح مطالب قرآني از وب لاگ نويسان عزيز قرآني ثبت نام به عمل آورد. جهت ثبت نام به آدرس بالا مراجعه كنيد.در ضمن شما مي توانيد با ارسال پرسشهاي قرآني مخاطبين خود به اين گروه جواب آنها را در اسرع وقت دريافت نماييد.

    محمد هاشم نعمت اللهي

    مدير قرآن بلاگ


    + علي 

    سلام

    من از دوستداران شما هستم

    همين